20101128

CSN

Herregud. Har kollat på ansökningsblanketterna för studiemedel när man pluggar i utlandet i helgen. För det första så står den ena blanketten på tyska så jag fattar inte vad jag ska fylla i på den. Jag åker ju liksom dit för att lära mig tyska. För det andra så förstår jag ingenting av den på svenska heller. Det är ju en hel vetenskap att fylla i en sådan blankett. Hur vet man vad man ska fylla i och inte fylla i? Jag blev bara förvirrad så jag avslutade det där ganska snabbt. Men någon dag i veckan när jag är helt klar i huvudet ska jag väl ta tag i det där.

För övrigt så har jag haft en otroligt mysig första advent. Trots magont. Det började med fika/lunch hemma hos Åsa med "hela släkten" och sedan en sväng på julskyltningen med Sara och Angelika. Efter det gick jag hem till mamma och åt en otroligt god middag. Fick bara i mig litegrann, men det var gott ändå.

Sist men inte minst så bestämdes det att mamma, Markus och jag ska fira jul med Sofia, Åsa, Bosse och kanske Jonas. Lär bli hur mysigt som helst!

Inga kommentarer: