20120201

BLANDADE BILDER FRÅN UPPSALAHÖSTEN

Första gasquen - på Gotlands nation.

Jag och Tove köpte god sprit och överraskade Emma W med en minifest och utgång.

En kväll klättrade jag och Maria. Emma W stod snällt nedanför och tog kort.

En av alla tacoskvällar.

Åt upp en hel pizza för första gången i mitt liv.

Jag och Tove på andra gasquen. He he.

Hemma i mitt lilla rum.

En annan del av rummet.

En bild från en av alla spåra fysikworkshops.

Något mer seriöst.

Åkte till Stockholm en helg.

Bussbyte vid stadshuset.

Någon nöjd student.

Åkte till Karolins mamma utanför Knutby en helg. Jag och Karolin gjorde världens godaste pizza.

Fick massor av kantareller av Karolins mamma. Levde på svamp i några dagar efter det.

Jag, Karolin och Sofia skulle gå på Rihanna - som tyvärr blev inställt.

Jo ja, några öl har hunnits med under hösten, även om jag inte varit världens bästa student. 

Emma W:s alldeles egna Mac.

Carolina Redeviva.

Plugg plugg plugg.

Åkte och hälsade på i Sneby en helg.

Fick en spis (med ugn!) av min kära kusin med man.

Och så började den kämpigaste månaden på året.

Inga kommentarer: