20120202

MERA BILDER

I december dracks det en del julmust.

Firade Karolins 23:e födelsedag med en råbiff på Strand i Stockholm.

Jag och Sofia bakade lussebullar.

På väg till födelsedagsfest med tv-serietema.

Min gata, Törnlundsgatan.

Tittade på Sagan om de bannlysta varje vaken timme.

Lyxade med julbord på IKEA.

Hade en food baby efteråt.

Julklappsinslagning.

Tog mig i kragen och fixade hemtrevligt på vår annars väldigt tråkiga toalett.

Och så började glöggdrickandet.

Så här kände jag inför fysiken.

En dimmig glöggnatt klippte jag av mig håret.

Fick lite snö till tredje advent.

Trots fina målningar fick jag och Tove ändå en omtenta i fysik.

Glöggplugg hos Tove.

Vi drack en halv flaska vodka på en pluggkväll.

Fyrisån.

Fluffabriken (som tyvärr har slagit igen portarna.)

Mera glögg åt folket!

Inga kommentarer: